Σιγουρα κανει κακο να σκίζεις/κοφτιαζεις το αμαξι οπως ειναι κρυο το μοτερ μολις το βαλεις μπρος. Τα μεταλλα δεν εχουν διασταλεί και "κατσει" εντελως σωστα και θελει λιγακι ζεσταμα πρωτα.
Δεν μιλαμε να περιμενεις σταματημενος για 10 λεπτα μεχρι να φτασει η θερμοκρασια στη μεση. Απλα ξεκινάς και το δουλευεις το μοτερ νορμαλ μεχρι να πιάσει θερμοκρασια το νερο και μεχρι να σιγουρευτεις οτι εχει πιασει και θερμοκρασια το λαδι. Μετά σκιστο και πετα του τα ματια εξω. Οπως λες, 1400αρι ατμοσφαιρικο εχουμε... Δεν θελει και καμια αλλη ιδιαιτερη προσοχη. Πχ και εγω σχεδον ποτε δεν κοιταω τα λαδια οπως επισης και στο σβησιμο δεν καθομαι να το αφησω να ηρεμησει πρωτα κτλπ...
Αλλα ενα ζεσταματακι οταν ειναι κρυο ειδικά τωρα που οι θερμοκρασιες ειναι πολυ χαμηλες, μονο καλό κανει για την μακροζωία των μετάλων του κινητηρα.
Αυτο δεν εννοεις και εσυ Δημητρη?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|