Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #74  
Παλιά 03-02-10, 18:43
Το avatar του χρήστη andyag
andyag Offline:
 
Εγγραφή: 14-11-2008
Μοντέλο: E12 1.4 5d Facelift
Περιοχή: Νάουσα Ημαθίας
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
andyag είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ρε παίδες μην απογοητεύεστε έτσι. Η TOYOTA είναι και θα είναι η ΚΟΡΥΦΗ, απλά αυτή τη στιγμή με αυτά τα μικροπροβληματάκια δέχεται αφάνταστο πόλεμο για να χάσει τα σκύπτρα και την χτυπάνε ακριβώς στο δυνατό της σημείο την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές είναι μακράν οι χειρότεροι σε αξιοπιστία. Για δείτε τους λόγους ανάκλησης που αφορούν αυτούς τους κατασκευαστές; θα πάθετε πλάκα... δεν μιλάμε για πατάκια,πενταλ γκαζιού και τρίχες μιλάμε για κολλήματα και φωτιές κινητήρα (Honda π.χ. για όσους θέλετε Honda - βλέπετε που βρίσκεται η Honda από πωλήσεις εε; στον πάτω...). Να πούμε για Tsi; Θεός να μας φυλάξει... δεν υπάρχει γνωστός και φίλος με Tsi που να μην έχει πρόβλημα και μάλιστα αρχίζοντας από τα λίγα χιλιόμετρα κυκλοφορίας. Μην ακούτε αυτους με Tsi που λένε δεν έχω πρόβλημα. Δεν θέλουν να το παραδεχτούν ή πάνε σαν κότες συνέχεια στο δρόμο και δεν ''χαλάει'' τόσο πολύ. Ως γνωστόν και εξακριβωμένο τα Tsi όταν δουλεύουν για αρκετή ώρα και χρόνο πάνω από τις 4500-5000 στροφές την κάτσανε τη βάρκα. Πας για άλλο.....



Υ.Γ. Σαφώς και η ανάκληση της TOYOTA θα αφορά περισσότερα σε αριθμό αυτοκίνητα από τους άλλους από τη στιγμή που είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστης αυτοκινήτων παγκοσμίως και έχει παράγει κατά πολυ περισσότερα αυτοκίνητα. Αυτά πάνε αναλογικά δεν πάνε μόνοι τους οι αριθμοί!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη andyag : 03-02-10 στις 18:53.
Απάντηση με παράθεση