
01-02-10, 01:01
|
 |
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andyag
δηλαδή ρε φιλαράκι η toyota και η κάθε toyota βγάζει καλά αυτοκίνητα μόνο στη μητρική χώρα προέλευσης; Δεν έχει τα ίδια στάνταρ ποιότητας και στα άλλα εργοστάσια ανά τον κόσμο; Αν Είναι όπως τα λες τότε όλες οι εταιρίες θα είχανε κλείσει. Να σου θυμίσω αν το γνωρίζεις κάποια Corolla E12 κατασκευής στην Ιαπωνία (και μόνο εκεί) κατα τα έτη 2004-2005 παρουσίασαν μέγιστο πρόβλημα στο εσωτερικό της μηχανής (νομίζω στα πιστόνια, είχε να κάνει με τη διάμετρο της οπής εισαγωγής του λαδιού) και εκτός το ότι δεν είχαν τράβηγμα έκαιγαν και λάδι. Το πρόβλημα αυτό λίγοι το πήραν χαμπάρι, βασικά όσοι το είχαν, και ούτε ανάκληση έγινε που έπρεπε να γίνει όυτε τίποτα γιατί δεν έγινε ντόρος. Η κάθε εταιρία έχει τα ίδια στάνταρ ποιότητας παντού, βεβαια είναι φυσικό και ίσως από κάποια απροσεξία σε κάποια εργοστάσια της να μην παει κάτι καλά όπου και αν αυτά βρίσκονται. Είναι καλό να γίνονται ανακλήσεις γιατί έτσι η κάθε εταιρία δείχνει το ενδιαφέρον της προς τον πελάτη και δεν τον αφήνει έρμαιο της τύχης του.
|
Το προβλημα που αναφερεις για τα πιστονια εμφανιστηκε στις Ε11 facelift, για τις Ε12 πρωτη φορα το ακουω. Εδω μεσα δεν εχει γινει αναφορα για κατι τετοιο, και θαλεγα οτι δεν εχει βαση μιας και το προβλημα αυτο ηταν γνωστο απο την προηγουμενη σειρα Corolla. Στο αλλο σκελος του θεματος μας, ναι, πιστευω οτι εχει μεγαλη σχεση η χωρα κατασκευης του αυτοκινητου. Να σου θυμισω ποσα ΤΟΥΟΤΑ που κατασκευαστηκαν στην Αγγλια (SB) ειναι για πεταμα? Φιλος με Avensis 2006 εχει σπασει 4 σασμαν, και πολυ φοβαμαι οτι παει για πεμπτο. Κακα τα ψεματα, πλεον τα ΤΟΥΟΤΑ δεν εχουν την ιδια ποιοτητα και standards κατασκευης, και ιδιως για τα standards το πιστευω γιατι οταν μπηκα στην Corolla 2007 (e15) και το πλαισιο εγραφε JT μιλαμε για αισθητη διαφορα σε σχεση με το Auris το οποιο δεν θυμαμαι ακριβως τι εγραφε το πλαισιο (SB Αγγλια ή VNΚ Γαλλια). Το σιγουρο ειναι οτι ολα αυτα πηγαζουν και απο λαθος επιλογες λειτουργειας και marketing της εταιριας, η οποια προκειμενου να κατεβασει το κοστος παραγωγης βγαζει αμαξια με σοβαρα προβληματα. Τελος, θα κλεισω το μικρο αυτο ποστ, λεγοντας οτι το 101 μου παει αισιως για τα 207000 χιλιομετρα, και η μονη σοβαρη ζημια που μου εβγαλε σε αυτα τα 13 χρονια ηταν σπασμενο διαφορικο, ΑΛΛΑ, μετα απο 11 χρονια στους δρομους και με 3 διαφορετικους οδηγους. 2 μαλακους (πατερας και μεγαλος αδερφος) κι εναν που παλευει με τον συμπλεκτη (κλασικο γυναικειο ποδι).
|