Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 14-01-10, 01:37
Το avatar του χρήστη nikos_adamo
nikos_adamo Offline:
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Μοντέλο: E11 G6 3ZZ-FE
Περιοχή: Ίλιον
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
nikos_adamo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δυστυχως η G6 σου πασχει απο το κλασικο προβλημα των Ε11 facelift, και ειναι το λεγομενο short block. Λογικα θα εισαι κοντα στα 100000 χιλιομετρα, που συνηθως πρωτοεμφανιζεται αυτο το προβλημα, ή τα εχεις περασει. Επειδη δεν σε πιανει η επεκταση εγγυησης που ειχε κανει η ΤΟΥΟΤΑ για αυτο το θεμα πας σε αλλαγη μοτερ και βαζεις απο την επομενη Corolla, ή αν προτιμας την Ε12 ασχετα αν ειναι profacelift (2002-2004) ή facelift (2004-2007). Σε αυτη τη γενια δεν υπαρχει το συγκεκριμενο προβλημα. Βεβαια πρεπει να ψαξεις καλα το μοτερ που θα βαλεις να μην ειναι καποιο "σκοτωμενο", κοινως για πεταμα, και να βιαζεται ο μαντρας να το διωξει. Την περιπτωση της ολικης επισκευης του δικου σου μοτερ καλυτερα να την σκεφτεις μονο αν αποδεδειγμενα δεν εχει "αρπαξει" το μπλοκ σου, αν δηλαδη δεν εχει καποιο προβλημα ο κορμος και σωζεται η κατασταση με αλλαγη των εντοσθιων (ευκαιρια να υπερκυβισεις σε 1ΖΖ 1.8). Συν οτι το μοτερ σου ξερεις τι χρηση εχει φαει.
δλδ μ προτινεις αλλαγι μοτερ.. δν θελω υπερκιβισμο κ τετοια... προτιμω να βαλω ενα μοτερ απο Ε12 η αν βρω λεφτα να βαλω του τ-σπορτ.... ευχαριστω παντως .....
Απάντηση με παράθεση