Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Θα ηθελα να απαντησω στον φιλτατο που ειπε οτι το κρατημα των corolla ειναι αυτοκτονια.ΚΑΝΕΝΑ COROLLA ΔΕΝ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ.Τα κρατηματα των Corolla κυμαινονται σε πολυ ικανοποιητικα επιπεδα περιπου στο μεσο του ανταγωνισμου.Μιλαω παντα για εργοστασιακα αυτοκινητα.Δε μπορω να καταλαβω γιατι ολοι υποτιμουν την οδικη συμπεριφορα των corolla...Ισως δεν εχουν οδηγησει αλλα αυτοκινητα...Το μονο μειονεκτημα σε αυτο το τομεα ειναι οτι ο κατασκευαστης τοποθετησε πολυ αδυνατα ελαστικα σε 90αρες,101 και 111.Με κανα δυο νουμερακια φαρδυτερο και ψαγμενο ελαστικο τα corolla πανε μια χαρα!Και μη ξεχνατε οτι τα corolla εχουν οδικη συμπεριφορα απιστευτα μα απιστευτα φιλικη.Ποτε δεν αιφνιδιαζουν τον οδηγο εκτος αν κανει καποιος την υψιστη καφριλα.Φιλικα
|
Καλα σιγουρα υπερεβαλλε λιγο ο φιλος!Πολυ σωστη η παρατηρηση σου για τα στενα ελαστικα φιλε μου εδω βλεπουμε καινουρια 1.4αρια με 205 λαστιχο!Εδω το yaris που ειχα σπινιαρε και στην αλλαγη σε 3η σε μερικους δρομους που γλιτσρουσαν πολυ!βεβαια για την 111 και την οδικη της συμπεριφορα εχει χαρακτηριστει ως η πιο υπερστρφικη corolla αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι επικινδυνη απλα ακουει στους χειρισμους του οδηγου δεν ειναι αναισθητη οπως αλλα μοντελα!Αυτο μπορει σε μερικους να τους αρεσει(να τοποθετησουν πχ το αυτοκινητο σε μια στροφη οπως θελουν)αλλα αλλους μπορει να τους φοβισει...Ολα τα αυτοκινητα αν κανεις καφριλα μεγαλη θα γυρισουν να σε δαγκωσουν,απλα αλλα σου δινουν μεγαλυτερες δυνατοτητες διορθωσης απο αλλα...(χωρις ηλεκτρονικα παντα)