Θέμα: 4EFE ecu
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 18-12-09, 19:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ξέρω τι ακριβώς κόβει το imobilizer αλλά ο δικός μου ηλεκτρολόγος δεν μου ανέφερε πρόβλημα με την μετατροπή γιατί και το 4Ε-FTE δεν είχε, ενώ το 4Ε-FE είχε. Εμένα δουλεύει κανονικά και απ' όσο ξέρω τουλάχιστον στα starlet/corolla το imobilizer δεν εχει να κάνει με το μοτερ αλλά με το αμάξι δλδ αυτό που κόβει είναι η κλειδαριά / μίζα, ώστε σε περίπτωση που μπει άλλο κλειδί ή πάει κάποιος να ενώσει απλά τα καλώδια από κατω να μην μπορεί να πάρει μπροστά με τπτ. Γιαυτό τον λόγο έχει ΑΛΛΟ εγκέφαλο και δεν έχει καμία σχέση με την ECU του μοτερ! τουλάχιστον και τα σχέδια που έχω για ΕΕ111 αυτό δείχνουν. Αντίθετα σε κάποια άλλα αμάξια πχ στα rallye (pegeaut) το έχουν μέσα στον εγκέφαλο και μπροστά (στον χώρο της μηχανής) έτσι κάποιοι επιτήδιοι αλλάζουν εγκέφαλο με κάποιον (ξεκλείδωτο) χωρίς ενεργό imobilizer και βάζουν μπρος το αμάξι και το κλέβουν! σε έναν γνωστό μου το έκαναν αυτό αλλά δεν τα κατάφεραν γιατί το παιδί είχε διακόπτη που κόβει αντλια βενζίνης σε κρυφό μέρος και δεν το ήξεραν!!! αυτό του έσωσε το αμάξι και όχι το imobilzer!!! εμάς το έχει σε κρυφό σημείο που είναι εξαιρετικά δύσκολο να το ξηλώσεις και έχει άλλον εγκέφαλο! δλδ πιστεύω αυτό που σου είπε ο ηλεκτρολόγος είναι άσχετο εκτός αν πέρασε την corolla για κανά πεζό! επίσης ΟΛΑ τα σχεδιαγράμματα που έχω βρει με τα pin outs είτε είναι 4Α-GE, είτε 4Ε-FE και 4Ε-FTE και 2Ε-Ε έχουν παρόμοια πινς με την διαφορά ότι είναι σε άλλες αριθμημένες θέσεις και δεν υπάρχουν κάποια πράγματα που κάποια δεν έχουν, πχ του 4Ε-FTE έχει για το hi-low swith. ΠΟΥΘΕΝΑ και σε κανένα δεν αναφέρεται το παραμικρό για immobilizer όμως!
Απάντηση με παράθεση