Κοίτα το κάρτερ δεν χρειάζεται αλλαγή! το καρτερ του μοτερ αυτου έχει στόμια για την τουρμπίνα για να επιστρέφει τα λάδια εκει η τουρμπίνα και για να το αλλάξεις είναι φασαρία. Αν το κάνεις πρέπει να κολλησεις σωληνάκι και να βρεις κοντό κάρτερ για να κερδίσεις σε ύψος από την εξάτμιση. Βασικά περνάς από κάτω δεν σε πειράζει το κάρτερ!!! για τον καταλύτη που λες στο 4E-FTE είναι δίπλα από την τουρμπίνα και είναι το ίδιο το downpipe. Αν δεν ξέρεις τι είναι, είναι αυτό το κομμάτι που ενώνει τουρμπίνα (έξοδο) με την υπόλοιπη εξάτμιση. Αυτό που σε εμποδίζει είναι η γέφυρα που έχει η corolla από κάτω και όχι το κάρτερ. Δες πως είναι ο καταλύτης. Σε λίγο θα σηκώσω και άλλες φωτος να δεις.
