Tωρα ειδα το θεμα.. Πανο εχω μερικες παρατηρησεις πανω σε αυτο.. Ενα ειναι οτι αν ειναι απευθειας συνδεδεμενη η τουρμπινα (αληθεια γιατι τι λεμε τουρμπινα, αφου δε συμπιεζει τιποτα, απλα εχει μια φτερωτη που γυριζει με τη φορα των καυσαεριων, οπως ο ανεμομυλος) με το βολαν, τι γινεται οταν επιβραδυνουμε? Θα ειναι σαν να παταμε και γκαζι ταυτοχρονα και φυσικα δε θα κραταει ρελαντι... Αλλο το θηριωδες μοτερ του πλοιου κι αλλο τα μοτερακια μας με τα παναλαφρα σωθικα.. Επισης γιατι να ειναι ενωμενο με το βολαν και οχι με λουρι με τροχαλια στροφαλου οπως οι κομπρεσσορες? Το μονο που θες ειναι μια τροχαλια, μια βαση για τον "ανεμομυλο", ενα λουρι και μια σωληνα να παιρνει μερος η και ολα τα καυσαερια απο το μοτερ και εισαι ετοιμος.. Αυτο επισης βοηθαει να εξαλειφθει το προβλημα που παρεθεσα παραπανω.. Ο "ανεμομυλος" πρεπει να εχει τροχαλια με συμπλεκτη, οπως ακριβως δουλευει ο κομπρεσσορας του A/C ετσι ωστε μολις βλεπει throttle position 0 να μη δουλευει και να γυριζει στον αερα η τροχαλια και μολις βλεπει throttle posistion θετικο (>0), να κλειδωνει και να δινει κινηση στο στροφαλοφορο μεσω του λουριου..
Πως σου ακουγεται αυτο?
ΥΓ: Νικιporn, ετσι ειναι η αρχη λειτουργιας της τουρμπινας αλλα εχει αλλο σκοπο απο αυτο που λεει ο marmel..
|