Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #190  
Παλιά 02-12-09, 09:18
Το avatar του χρήστη corolla306hp
corolla306hp Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-09-2009
Μοντέλο: ΕΕ 101 SDN 1992
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 199
corolla306hp είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημερα στην καλη παρεα! Φιλε Wastgate πραγματικα χαιρομαι που εκτος απο συνκλαμπιτες ειμαστε και συναδελφοι!Μια μικρη ενσταση:Δε σημαινει οτι επειδη εισαι μικροτερος απο εμενα ξερεις λιγοτερα πραγματα η εγω περισσοτερα.Απλως,για καθε θεμα υπαρχουν διαφορετικες προσεγγυσεις ως προς την υλοποιηση του,και σε οτι αφορα το δικο μας θεμα,στην 'αγορα' επικρατει χαος,ειτε εσκεμμενης παραπληροφορισης, ειτε απο αγνοια,η ακομα χειροτερα απο ημιμαθεια...Ολοι μας μπορουμε να πεσουμε θυματα (την εχω πατησει κι εγω)διαφορων επιτειδιων.Γι αυτο εχω προσπαθω τις θεωρητικες γνωσεις να τις συγκρινω με τα αποτελεσματα της πραξης.(Στο δικο μου μοτερ χωρις καμια αλλη αλλαγη του setup με 3 διαφορετικες ανλιες: μαμμα,lucas,walbro, οπως ειχα προαναφερει,ιδιο αποτελεσμα)Επισης,πολυ συνοπτικα γιατι ειναι τεραστιο θεμα,ο ρυθμιστης πιεσης βενζινης υπαρχει και χρησιμοποιειται για αυτον ακριβως το λογο που λες,δηλαδη,ο πολος του δεν ειναι να κρατα σταθερη την πιεση αλλα να την μεταβαλλει αναλογα με τις συνθηκες.Φαντασου η πιεση βενζινης να παρεμενε σταθερη στο μοτερ σου στα 2,5 bar,η τουρμπινα σου να δουλευει στο 1,5 bar,να εχεις στατικη συμπιεση 14,5psi(1bar),και να εισαι επιταχυνομενος.Τι θα γινοταν;Απλα δε θα επεφτε σταγονα (που λει ο λογος) βενζινης μεσα στο θαλαμο καυσης σου,γιατι η πιεση μεσα στον κυλινδρο σου θα ηταν:1,5bar+1bar=2,5bar(ιση και αντιθετη πιεση με της βενζινης)συνυπολογισε την οποια πιεση εχει αναπτυχθει απο τα καυσαερια του προηγουμενου κυκλου καυσης,αλλα και την αντιθετη πιεση που ασκειται μεσα στο σωληνακι παροχης κατα μηκος του αυτοκινητου λογω επιταχυνσης,της υδροστατικης λογω διαφορας υψους της μπεκιερας απο το πατωμα του αυτοκινητου... Γι αυτο ο ρυθμιστης συνδεεται με σωληνακι με την πολλαπλη εισαγωγης, ωστε στο ρελαντι που εχουμε υποπιεση, να κατεβαζει την πιεση της βενζινης απο την ονομαστικη του ρυθμιστη για να μη φθειρονται μπεκ -αντλια-δυναμο-μπαταρια,και οταν η τουρπινα μας σηκωνει πιεση στην εισαγωγη,ο ρυθμιστης να την δεχεται και αυτος με τη σειρα του να σηκωνει πιεση στη βενζινη ωστε αυτη να μπορει να υπερνικησει ολα τα εμποδια,σιγουρευοντας οτι τελικα θα φτασει μεσα στον κυλινδρο μας αλλα να ειναι και παραπανω για να νεφελοποιηθει ωστε να εχει την καλυτερη δυνατη αναμειξη με το οξυγονο,στο συντομοτερο το δυνατον χρονικο διαστημα...Ολα αυτα λοιπον συμβαινουν στην πραξη...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corolla306hp : 02-12-09 στις 10:02.
Απάντηση με παράθεση