Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 01-12-09, 10:38
Το avatar του χρήστη corolla306hp
corolla306hp Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-09-2009
Μοντέλο: ΕΕ 101 SDN 1992
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 199
corolla306hp είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σωστος ο carinaman για το θεμα της αντλιας.Το θορυβο της walbro παναγιωτη μπορεις να τον ακουσεις στο δικο μου,οποτε θες,που ειναι 101,αρα και ιδιες ηχομονωσεις.Ειναι αμελητεος,προερχεται απο την αυξημενη παροχη βενζινης μεσα στα σωληνακια.Η ιδια η αντλια,το μοτερ δηλαδη, δεν ακουγεται...
Οσο για τον κατανεμητη φορτιου οπως ονομαζεται,υπηρχε στα 101 ανεξαρτητως τυπου αμαξωματος.Στα 1.3 τον πρωτοφορεσε η τογιοτα σ΄αυτα με τα 75 αλογα.Επισης σε hatchback 3θυρο φορεθηκε στο 1.6 Si (λογοτυπο στα πλαγια sportif).Ο φρενας κανει λαθος.
Επισης παναγιωτη,μη σε αγχωνει τοσο το θεμα κατανεμητης,υπαρχουν και αλλες παραμετροι για να αυξησεις η να μειωσεις την παιδηση πισω,οπως: συντελεστης τριβης του ενιοτε τυπου τακακιου,κολημενες η οχι δαγκανες,σωστα ρυθμισμενες δαγκανες,τυπος δισκοπλακας και συντελεστης τριβης αυτης κ.α.
Απάντηση με παράθεση