Δεν αμφιβάλλω στο ότι το αμάξι θα ρίξει την κατανάλωση αν και μην φανταστείτε ότι περνάμε πολλές φορές τις 3500 στροφές. Όσο
και να πέσει πάντως, δύσκολα θα βγει παρακάτω από έναν 1.2 ΤSi
105 ίππων αλλά 17 kgr ροπής (μένει να αποδειχτεί αυτό βέβαια,
το πρώτο βαρύ αμάξι με αυτό τον κινητήρα θα είναι το Yeti).
Δεν εκθειάζω την μία εταιρεία σε βάρος της άλλης, απλά επισημαίνω το ότι η Toyota έχει μάλλον σε μικρότερη προτεραιότητα
την υπόθεση "βενζινοκινητήρας". Αν προσπαθήσει δηλαδή να συγκρίνει κανείς 1.33 - 1.2 TSi, 1.6 - 1.4TSi/1.4multiair...,
τον 2.0 (του RAV) έναντι των νέων 1.6 turbo που έρχονται σε SUV από
Ford (TurboBoost) και ...Hyundai δεν νομίζω να βρει κανείς κερδισμένη την Toyota σε καμία περίπτωση σε ότι αφορά δύναμη/κατανάλωση. Μένει μόνο αυτή την στιγμή σαν πρωτοπορία το start & stop το οποίο όμως ήδη το προσφέρει και η Fiat (και σε turbo κινητήρα)
|