Επανέρχομαι μετά από 2000+ χλμ. Αυτά έχουν γίνει κυρίως σε αστικό-περιαστικόπεριβάλλον, μόνο τα 500 έχουν γίνει σε ταξίδι.
Το μόνο που συνεχίζει να με προβληματίζει κάπως είναι τα φρένα. Πιάνουν πολύ χαμηλά και νομίζεις ότι δεν πιάνουν. Αυτό βέβαια έρχεται σε αντίθεση με όλες τις μετρήσεις απόστασης που το βγάζουν κορυφαίο.
Ωστόσο, μιας και το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου και απλά τυγχάνει να το οδηγάω συχνά (είναι συγγενικού μου προσώπου) δεν μπορώ παρά να μην εκφράσω τον ακόλουθο προβληματισμό:
Η κατανάλωση κινείται κατά μέσο όρο στα 8.3 λτ/100 χλμ. Δεν συνυπολογίζονται βέβαια από τον trip cpmputer οι ώρες που το αυτοκίνητο είναι σβηστό στα φανάρια αλλά πόσο πιο κάτω να είναι αν βάλουμε μέσα και αυτές; Οπότε το ερώτημα: Πόσο πιο οικονομικός είναι τελικά ο κινητήρας αυτός από έναν VW 1.4 Tsi 122 ϊππων, από έναν Fiat multiair 1.4 135 ίππων (που έχει και start & stop!) ή (εδώ βέβαια είναι η πιο σωστή από πλευράς ιπποδύναμης σύγκριση) με έναν 1.2 TSi 105 ίππων (αναμένεται και Fiat multiair 0.9); Όλοι αυτοί λόγω αυξημένης ροπής πιέζονται πολύ λιγότερο από τον 1.33 και ίσως καταναλώνουν λιγότερο σε αυτοκίνητα 1400 κιλών. Μήπως έχει μείνει λίγο πίσω στους απλούς κινητήρες βενζίνης η Toyota; (δεν μιλάω για υβριδικά και diesel).
|