Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #27  
Παλιά 02-11-09, 08:31
makatos3sgte Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2009
Μοντέλο: Ε12 ΛΕΥΚΟ
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 345
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 233
makatos3sgte είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitrise111 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμένα όσο είχα το μαμά μοτέρ,χειμώνα-καλοκαίρι ήταν στη μέση και μόνο μια φορά σε ταξίδι έπεφτε και μου είχε πεί ο μηχανικός μου ότι κόλλησε προς τα κάτω!Τώρα με το glanza προσπαθώ να βρώ τρόπο να σταθεροποιήσω το όργανο ,ενώ το βερντιλατέρ ανοίγει κανονικά γιατί το μέτρησα με ψηφιακό θερμόμετρο!Αν κάποιος γνωρίζει κανένα τρόπο να το κάνω ας μου πει!
Εχεις λαθος συνδεσμολογια απο το μοτερ στο οργανο να ξανα κοιταξεις τα καλωδια

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DJKEY Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδες...καλησπεριζω και ευχομαι καλο μηνα σε ολους!

Κατοχος TS οπως αρκετοι γνωριζετε...απο χθες το απογευμα παρατηρω κατι στον δεικτη θερμοκρασιας που μου εχει κινησει το ενδιαφερον και θα ηθελα την αποψη σας.

Παντα απο την ωρα που εβαζα μπρος...μεσα σε 6-7 λεπτα νορμαλ οδηγησης ο δεικτης θερμοκρασιας ειχε πιασει την μεση ακριβως...κι εμενα παντα αγαλμα. Αυτο που ομως παρατηρω απο χθες ειναι οτι για να φτασει στη μεση κανει και 15 λεπτα πλεον...χωρις υπερβολη. Σημερα ειδικα ξεκιναω απο Ν.Φιλαδελφεια μπαινω αττικη οδο και πλεον στην περιφερειακη υμηττου αγγιξε τη μεση και σταθεροποιηθηκε εκει, ενω επιανε τη μεση με το που εμπαινα αττικη οδο. δλδ μιλαμε για τεραστια διαφορα και χιλιομετρικη αλλα και χρονικη. Μιλαμε το κοιτουσα...κι ελεγα...μα ειναι δυνατον? Τι λετε ρε παιδια? Να παω να τον αλλαξω? Ακομα και λιφτ χτυπησα στη μεση της διαδρομης μπας και ξεκουνησει...και τπτ. Εχετε καμμια ιδεα? Να παω για αλλαγη θερμοστατη?
Να τον αλαξεις αμεσως και με την ευκαιρια βαλε εναν τις TRD (71)
__________________
Ε12-3SGTE EE 111van

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 02-11-09 στις 10:10. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση