πανο το ιδιο ειπα και γω για το αβενσις του 99 αυτη εγραφε χωρις κινητηρα ενω ειχε καει το μοτερ του ηταν καλη ευκαιρια αλλα την χασαμε και οι δυο....
το μοτερ εχει δηλωθη στην πρωτης γενιας αβενσις ως το 2000 οποτε αν θεσ να το δηλωσεις ευκολα πας εκει. το θεμα ειναι να δουμε τι θα γινει με τα τελη κυκλοφοριας που θα τα φτασουν...μην πληρωνουμε 600+ε το χρονο.οσο για το δηλωμα θες χαρτη απο το συναιργειο που στο εβαλε απο μηχανολογο αποδηξει αγορας του μοτερ να το πας στο ελληνικο να τσεκαρουν οτι ο τυπος του μοτερ εχει ξαναμπει στο συγκεριμενο τυπο αυτ/του και εχει παρει εγκριση και μετα το δηλωνης.πρεπει να προσεξεις π τυπος του αμαξοματος να ειναι AT220L-AEMEKW και η εγκριση τυπου ειναι 7201/648 (τσεκαρετα και εσυ στη σελιδα του υπουργειου)οτιδιποτε ειναι εκτος απο αυτα που σου αναφερα πρεπει να παρασεις εκνεου την διαδικασια που σημενη κανενα 700ρι ευρω στην τζεπη και να μην σκαλοσηπουθενα η διαδικασια γιατι την γα....
οπως καταλαβενεις πριν απο το να τα αγορασεις το τροπετο το ειχα σκευτη και γω αλλα πρωτα ειπα να δω τι γινετε και μετα να μπω σε δρασει ...
οσο για να μην το δηλωση κανεις το μοτερ το θεωρο εντελος ανωριμο οπως εχω ξαναγραψει... ειναι σαν μην εχει κανεις ασφαλεια στο αυτ/το του ολα ωραια αλλα αμα κατση καμια στραβη ειναι κριμα καποιος να καταστραφη για μια κ@υλ@
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|