Θέμα: 111 FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #767  
Παλιά 22-10-09, 17:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Κοιτά κατά την ταπεινή άποψή μου πάντα καλύτερα ξέχνα την! ξέρω άπειρες φορές που έσπασαν μοτερ ειτε από starlet GT είτε σε άλλες μάρκες πχ punto GT από τέτοιες σαχλαμάρες! αυτή είναι μια φτηνή λύση για να σηκώνεις πίεση όποτε θες αλλά δεν σημαίνει ότι ειναι και ο σωστός τρόπος! απλά είναι ο φτηνότερος και απλούστερος.
Εν συντομία όσο γίνεται, αν είσαι μαμά σχεδόν δλδ 0.7bar (ή 0.65) και έχεις intercooler μαμα είτε μπροστά (όπως εγώ) ειτε από πάνω και έχεις μόνο εξάτμιση και φιλτροχοάνη, μπορείς το αμάξι να το δουλεύεις άφοβα μέχρι 0.8bar, από εκεί και πάνω θέλει παραπάνω καύσιμο και αντικόφτη πίεσης γιατί θα βαράει κόφτες. Να πω ότι έχει μερικές ECU που ο κόφτης είναι παραπάνω αλλά συνήθως είναι στα περιπου 0.87bar. H σωστή λύση είναι να βαλεις intercooler μπροστά μεγαλύτερο, aftermarket wastagate actuator για να έχεις σωστή και σταθερή πίεση εκεί που την θες (είναι ρυθμιζόμενο), ένα apexi S-AFC ΙΙ px για να ανεβάσεις τα μίγματα, αντικόφτη πίεσης για να μην βαράς κόφτες και εννοείτε να έχεις σκάστρα και όχι την μαμά.

Μερικοί βαράνε το μαμά wastegate actuator ή βάζουν ροδέλες ή ελατήριο κτλ αλλά ΔΕΝ είναι σωστή λύση και έχει γίναι το μοιραίο σε πολλά άτομα και μετά χαιρέτησαν το μοτεράκι τους! εγώ προσωπικά δουλεύω μαμά σχεδόν στα 0.7bar σταθερά με το μαμα i/c μπροστά και δεν τα σκαλίζω για μέγιστη αξιοπιστία.
Το 4E-FTE με μαμά σωθηκα αντέχει μέχρι το 1bar (οverboost) και με μαμά turbina ακόμα. Μην το παρακάνεις παραπάνω από το 1 και σου γίνουν οι μπιέλες αγγούρια για σαλάτα! έχει γίνει και αυτό!

Αν θες να μην σκάσεις πολλά όπως είσαι μπορείς να δουλεύεις 0.8 bar με το HKS wastegate actuator σωστά ρυθμισμένο, αλλά πρόσεχε καλά αν γίνει λάθος και το πας πολλά bar μπορεί να σπάσεις τπτ! μέγιστη προσοχή!!! Τέλος εννοείτε ότι όταν το μοτερ δεν δουλεύει μαμά πίεση καταπονείτε και αυτό και η turbina! προσοχή λοιπόν στο τι κάνεις!
Απάντηση με παράθεση