
05-10-09, 14:30
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ανάκληση ΤΟΥΟΤΑ/LEXUS στην Αμερική... για το πατάκι!!!
Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, είναι όμως πραγματικότητα. Η Lexus/Toyota ανακαλεί 3.8 εκατομμύρια μοντέλα της, επειδή το πατάκι του οδηγού μπορεί να προκαλέσει σοβαρό ατύχημα. Πως; Να μετατοπιστεί και να «κολλήσει» το γκάζι. Η ανάκληση αφορά 7 μοντέλα της Toyota/Lexus.
Πολλά μοντέλα διαθέτουν "γαντζάκια" για να παραμένουν τα πατάκια στη θέση τους.
Περίπτωση, όπου το γκάζι μπορεί να "κολλήσει" στο πατάκι.
Πολλοί ίσως το έχουν παρατηρήσει και στο δικό τους όχημα. Ενώ δηλαδή οδηγείς, το πατάκι μετατοπίζεται προς τα εμπρός και έτσι δυσκολεύεσαι να πατήσεις μέχρι τέρμα τον συμπλέκτη ή ακόμα και να κολλήσει το γκάζι. Στην πρώτη περίπτωση, άντε να πρέπει να αλλάξεις γρηγορότερα δίσκο. Αν όμως κολλήσει το γκάζι στο πάτωμα, τότε τα πράγματα μπορεί να αποβούν μοιραία…
Το τελευταίο λοιπόν φαίνεται να συνέβη (η υπόθεση είναι ακόμη προς διερεύνηση) σε ένα Lexus ES350 στο Σαν Ντιέγκο των Η.Π.Α. με το οποίο έχασαν τη ζωή τους τέσσερα άτομα. Μπορεί τελικά το συμβάν να μην οφείλεται σε αυτό το λόγο αποκλειστικά, όμως η Toyota/Lexus Αμερικής προκειμένου να αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο προέβηκε σε σχετική ανακοίνωση, όπου ανακαλεί συνολικά 3,8 εκ. μοντέλα. Συγκεκριμένα, αυτά είναι τα:
Lexus ES350 (2007-2010), Lexus IS250 και IS350 (2006-2010), Toyota Camry (2007-2010), Toyota Avalon (2005-2010), Toyota Prius (2004-2009), Toyota Tacoma (2005-2010) και Toyota Tundra (2007-2010).
Παράλληλα, στη σχετική ανακοίνωση η Toyota/Lexus καλεί τους κατόχους αυτών των οχημάτων να αφαιρέσουν το πατάκι από την πλευρά του οδηγού, ενώ αν δεν το κάνουν και τους συμβεί κάτι ανάλογο, τους πληροφορεί πώς να αντιμετωπίσουν την κατάσταση: πρώτα από όλα να μην πανικοβληθούν, έπειτα να σβήσουν τον κινητήρα (χωρίς να αφαιρέσουν το κλειδί από τη μίζα για να μην «κλειδώσει» το τιμόνι) και στη συνέχεια να φρενάρουν και να σταματήσουν στο πλάι. Με σβηστό τον κινητήρα, η υποβοήθηση στο τιμόνι θα είναι μικρότερη, το όχημα όμως μπορεί να «ελεγχθεί» από τον οδηγό.
πηγή : www.autotriti.gr
Ας έχουμε και εμείς εδώ το νού μας..... u never know!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|