Κοίτα αυτές οι βίδες φθείρονται όταν το αμάξι βγαίνει από το λιφτ. Εκει ζορίζονται. Επομένως όσα πιο πολλά λιφτ χτυπάς τόσο πιο γρήγορα φθείρονται. Αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτε, αυτές είναι 2 απλές βιδές που απλά άλλαξε τες πιο γρήγορα αν το σκίζεις συνέχεια.
Άλλο είναι αυτό που πρέπει να προσέξεις.
Το συνέχες σκίσιμο στους κόφτες συμβάλει στη γενικότερη φθορά του αυτοκινήτου μακροπρόθεσμα, αλλά αυτό δεν αφορά την TS αλλά όλα τα αμάξια. Απλά η TS επειδή έχει πολύ ψηλάτον κοφτή οι πιέσεις είναι μεγαλύτερες αλλά έχει και πιο ενισχυμένο μοτέρ.
Γνώμη μου είναι να μη σκίζεις το αμάξι συνέχεια χωρίς λόγο. Αν τώρα θες να το κάνεις απλά κανε τα εξης:
1) ποτέ σκίσιμο κρύο. Και μη κοιτάς την θερμοκρασία νερού στο ταμπλό. Υπολόγιζε κανένα 10λεπτο ακόμη να ζεσταθεί το λάδι
2) μη το σβήνεις αμέσως μετά από σκίσιμο. Εγώ πάντα πριν το σβήσω φροντίζω να πηγαινώ ήρεμα και αν το έχω τρέξει φροντίζω να του δωσω 2-3 λεπτά στο ρελαντι πριν το σβησω
3) ποτέ σκίσιμο με πολύ ζέστη. Ειδικά όταν χτυπάει το καλοκαίρι 37 και πάνω καλύτερα μη το ζορίζεις. Μη δοκιμάσεις τα όρια αντοχής του λαδιού
4) Φρόντιζε να έχεις το λάδι πάντα στο max
Αυτά από εμένα
|