Θέμα: 4efe--->4efte
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 03-10-09, 20:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Jason νομίζω μερικά από αυτά στα έχω ξαναπεί, anyway, ο εγκέφαλος ΔΕΝ κάνει! δεν έχει καμία σχέση!!!! έχει άλλη χαρτογράφηση! δεν σημαίνει ότι επειδή ταιριάζουν οι φύσες κάνει ο εγκέφαλος! κάποιον ξέρω και τον έβαλε και τον έκαψε. Κανονικά μαζί με το μοτερ αν δεν ειναι κανένα πετσοκομμένο πρέπει να πάρεις ολόκληρη την πλεξούδα και τον εγκέφαλο. Και η πλεξούδα έχει διαφορές προσοχή, θέλει μετατροπή πρέπει να "παντρευτεί" της corollas με του 4E-FTE. Με λίγα λόγια το μοτερ σου το παλιό (το 4Ε-FE) θα μείνει χωρίς πλεξούδα. Τώρα θα πω συνολικά από αυτά που έκανα και εγώ τι κάνει και τι όχι για να ξέρετε (όσοι δεν ξέρουν).

1) Ο μαμα καταλύτης του GT μοτερ δεν μπαίνει, βρίσκει στην γέφυρα που έχει η corolla, πρέπει να μπει άλλος από κάτω και χειροποίητο downpipe για την έξοδο της τουρμπίνας στην εξάτμιση.
2) Οι βάσεις δεν κάνουν του 4E-FTE λογικό αφού είναι από starlet, βάζουμε της corolla.
3) To σασμαν κάνει μια χαρά, αλλά έχει μεγαλύτερο δίσκο-πλατό, αν δεν έχουμε GT σασμαν μπορούμε να βάλουμε το μαμα αλλά είναι κοντό, καλύτερο είναι του GT.
4) To μαμα στροφόμετρο θέλει ηλεκτρολογική πατέντα να παίξει, εμένα δεν έπαιξε, προσοχή για να μην καταλήξετε με εξωτερικό σαν εμένα.
5) Τα ημιαξόνια κάνουν τα μαμίσια μια χαρά. Του GT δεν κάνουν αφού είναι για Starlet!!!!
6) Ο κομπρεσορας του A/C δεν ταιριάζει η βάση στο 4E-FTE μοτερ, βάζουμε άλλο από starlet ep91 αλλιώς από starlet GT/glanza, αν βάλετε από τα γιαπωνέζικα αυτά θέλει ηλεκτρολογική πατέντα που έκανα πρόσφατα αλλιώς ΔΕΝ παίζει! προσοχή εδώ!
7) Τα μοτερ αυτά εχουν intercooler απο πάνω, επειδή δεν έχουμε εμεις αεραγωγό στο καπο, δεν μπορεί να μπει πάνω! ή βάζουμε αεραγωγο, αλλά καλύτερη λύση είναι να μπει μπροστά! εγώ έβαλα το μαμα μπροστά, αλλά μπορούμε να βάλουμε άλλα μεγαλύτερα και ποιό όμορφα, μην το παρακάνουμε γιατί με την μαμά πίεση και τουρμπίνα το lag είναι μεγαλύτερο από το μαμα και αργεί να ανοίγει!
8) Η αντλία του υδραυλικού αν δεν βάλουμε του 4E-FTE και αφήσουμε του 4E-FE επειδή τώρα υπάρχει τουρμπίνα δεν έχει χωρο για τον ρεγουλαδόρο και δεν μπορούμε να τεντωσουμε τον ιμάντα δυναμό! εγώ για να το λύσω αυτό έκανα πατέντα, αλλους που ρώτησα είχαν βάλει αντλία υδραυλικού από το 4E-FTE.
9) Η ντίζα γκαζιού μου είχε πέσει μακρυά και δεν τέντωνε καλά με αποτέλεσμα να πατάω γκάζι τέρμα και η πεταλούδα να ανοίγει η μισή! για αυτό έκανα πατέντα στο διχαλο που κρατάει την ντίζα στην πολλαπλή εισαγωγή πάνω.
10) Τέλος εννοείτε ότι φτιάχνουμε άλλη εξάτμιση και βάζουμε άλλο τελικό καζανάκι. Θέλει 50-60mm διάμετρο εξάτμισης για την μαμίσια τουρμπίνα, εγώ έχω 55mm.

Νομίζω ότι τα κάλυψα όλα, αν κανείς έχει άλλες απορίες μπορεί να με ρωτήσει εδώ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-10-09 στις 22:06.
Απάντηση με παράθεση