Θέμα: Διόδια
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 30-09-09, 20:48
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikr Εμφάνιση μηνυμάτων
...και την εγνατία γιατί την ανέλαβε το κράτος σχεδόν εξ ολοκλήρου, που ως έργο ήταν πολύ πιο δύσκολο από οποιοδήποτε άλλο?
Δεν είναι θέμα ούτε προσωπικού, ούτε μηχανημάτων παίδες.
Μη σας παραμυθιάζουν.
Είναι θέμα των γραμματίων που πρέπει να εξοφλούν οι κυβερνήσες ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στα μεγάλα "τυπο-τηλεορασο-εργολαβο" συμφέροντα που με τη σειρά τους στηρίζουν εναλλάξ τους 2 μεγάλους με κάθε τρόπο.
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα... Την Εγνατία ανέλαβε να την κατασκευάσει και να την συντηρεί για 50 χρόνια η "Εγνατία Οδός Α.Ε.", εταιρία που ιδρύθηκε από την ελληνική κυβέρνηση με την ενεργή συμμετοχή κυρίως ιδιωτών και την ανάληψη του project managment από ξένη εταιρία. Δεν είναι ακριβώς η έννοια του δημοσίου που όλοι μας έχουμε στο μυαλό μας... Από την άλλη μεριά, πόσα χρόνια έκανε να ολοκληρωθεί το έργο; 15 χρόνια; Και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί καλά-καλά... Σαφώς και αυτό που λες για την εξόφληση "γραμματίων" είναι σωστό, και συμβαίνει σε μαγάλο βαθμό, κυρίως στο κατασκευαστικό κλάδο. Αλλά στην παρούσα φάση το κράτος σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να αναλάβει μόνο του όλα τα μεγάλα οδικά έργα που εκτελούνται από ιδιωτικές εταιρίες/κοινοπραξίες εταιριών.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση