Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 23-09-09, 18:26
T.T. Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 25-06-2008
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
T.T. είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
4EFE? εννοείς ότι τούρμπισες το μαμα μοτερ και δεν έχεις το γνωστό 4E-FTE? εγώ ξέρω ότι το σασμαν του GT/glanza αντέχει περισσότερο από τα 6ταχυτα και φορτώνει και καλύτερα (το 6ταχυτο είναι ποιο κοντό) δλδ η 6η σχέση είναι κοντύτερη από τη 5η αυτών που είπα. Αυτά όμως σε 4E-FTE και 4E-FE στις F/L με τα VVTI moter δεν ξέρω τι σασμαν έχουν και αν είναι τα ίδια.
σωστα καταλαβεs φιλε χωριs να πειραχτει η μαμα πλεξουδα με αψογεs ολεσ τισ λειτουργιεs του αυτοκινητου.Πιστονια, μπεκ, εισαγωγη,μαπ σενσορ, φλαντζα trd ολα απο μαμα 4εφτε και management greedy-e-manage blue,φτιαχτη πολλαπλη και 2,5αρα γκαρετ.Το μοτορι δουλευει 1,0-1,1 bar σταθερο χωριs να ειναι σφυρηλατο και δεν καταλαβαινει τιποτα.Κοφτηs 6400 με κρυσταλλο στον εγκεφαλο γιατι δυστυχωs o e-manage στον κοφτη δεν τα καταφερε.Ισωσ για παραπανω στροφαρισμα να μην αντεχε και το μοτερ.Το τουρμπατο σασμαν σιγουρα αντεχει περισοττερο ελα ομωσ σε ρεπριζ να σε πετυχει ενα 6ταχυτο απο 3η οπωσ ειπα και μετα και θα καταλαβειs πιο φορτωνει καλυτερα, με το που θα βαλεισ 4η στο τουρμπατο σασμαν εχετε για βρυσουλεs!Αν ομωσ μιλαμε για υποδυναμεισ πανω 200αλογα σιγουρα βολευει καλυτερα το τουρμπατο σασμαν και υψηλοσ κοφτησ για να γεμιζει η μεγαλη προφανωσ τουρμπινα.Αν θελειs μπορουμε να τα δουμε και στην πραξη παντα φιλικα!
Απάντηση με παράθεση