Μάλιστα, το facelift έχει πιο κοντές σχέσεις απο το pro?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Υπερτροφοδοτούμενο 16άρι που βγάζει 180hp -έστω και με verboost- όταν οδηγηθεί από "βενζινοκέφαλο", δεν υπάρχει περίπτωση ούτε 1 στο εκατομμύριο να μην αρχίσει να βγάζει τα χίλια μύρια προβλήματα πάνω στην τριετία.
Για παράδειγμα, φίλος με Golf TSi -το 170άρι- μου είπε πρόσφατα πως η "μαμά" σκάστρα παραδίδει το πνεύμα της ανά 10000km περίπου.
Και έχω ακούσει και άλλα πολλά για εργοστασιακά τουρμπάτα που είναι ήδη "πιεσμένα".
αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ξαναπήρα για μία ακόμα φορά TS μεταχειρισμένη... Και δεν το έχω μετανιώσει! Ακόμα...
Πάνος.
|
Πάνο εδω όμως μιλάμε για το απόλυτα πιεσμένο 1400άρι με turbo +compressora εκτός αν δεν εννοείς το GT. Οι καινούργιοι κινητήρες TSI 1.4 160 που φοράει και το siroco έχουν τα ίδια με τους παλιούς;;;