
16-09-09, 15:01
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Μπαμπη αν καταλαβαινω καλα λεει πως πρεπει να αντικαταστήσεις την τρόμπα αέρα (δλδ το σεβρό?) + όλες τις σωληνώσεις που το γεμίζουν με αέρα...
|
Δεν συμβαίνει το συγκεκριμένο για πολλούς λόγους.
Ένας εξ αυτών είναι το ότι η TS διαθέτει ένα σύστημα παροχής αέρα στην εξαγωγή για την αύξηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων -και άρα και του αισθητήρα λ και του καταλύτη- ώστε να φτάσουν γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας και να μειωθούν γρήγορα οι ρύποι της ψυχρής εκκίνησης.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει εκεί, αλλά δεν έχουμε μπορέσει να το βρούμε.
Πάνος.
ΥΓ: Μπάμπη, ξανα-άναψε το check engine μετά από την συνάντησή μας που το σβήσαμε;.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE
...Θεωρείτε οτι αξίζει να δώσεις 15.000€+ να πάρεις μια μεταχειρισμένη TS που στην τελική δεν ξέρεις τι έχει περάσει ή να δώσεις 18.500+ για κανά καινούργιο turbάμαξο όχι στα άλογα της TS βέβαια αλλά είναι καινούργιο
|
Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι συνάρτηση του τι θέλεις και τι είσαι διατεθειμένος να δώσεις για να το αποκτήσεις.
Και να έχεις πάντα κατά νου πως σε μία TS σε εργοστασιακή ("μαμά") μορφή, τα ισχυρά της σημεία είναι το γκάζι (αν μπορείς να το δουλεύεις ψηλά), η αξιοπιστία και οι χώροι.
Τα αδύνατά της είναι τα κρατήματα, το τιμόνι και η κατανάλωση.
Αν είσαι "συνειδητοποιημένος" την αγοράζεις και επεμβαίνεις στις αδυναμίες της φτιάχνοντας ένα πολύ καλό όχημα -all round-. Διαφορετικά, παίρνεις ένα 16άρι τουρμπάτο που είναι γενικά καλύτερο και πιο ομοιογενές από μία εργοστασιακή TS, και σε 3 χρόνια αρχίζεις να ψάχνεις για το επόμενο αυτοκίνητό σου.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|