Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #46  
Παλιά 05-09-09, 16:44
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579 Εμφάνιση μηνυμάτων
με το ρυθμιστη οντος δεν ειδς αποτελεματα εκτος οτι δεν εβγαζε καρτα καυσαεριων πολυ ρολο παιζει το αβανς πες χρηστο...


ναι οντως ισχυει οπως σιγουρα αν εχεις δωσει η βγαλει λιγο παραπανω να εχεις προαναφλεξη και οτι συνεπαγεται απο αυτο......παντως τοσο καιρο που ασχολουμαι με το 20v πιστευω οτι οι ιαπωνες οτι εχουν βαλει πανω σιγουρα το εχουν ψαξει παρα πολυ,σε αυτο θα συμφωνησω με τον μαρμελαδα!και αν θελεις να δεις πραγματικη βελτιωση θα πρεπει να πας στην απω ανατολη επειδη εχουν ασχοληθει πραγματικα με αυτο το μοτερ,χωρις να θελω να ριξω τους ελληνες μηχανικους απλα και μονο απο εμπειρια πανω σε αυτα τα μοτερ!
και να ειμαστε στο θεμα μας , να πω η καλυτερη αναβαθμιση που εχω κανει στο μοτερ 20v st και ειδα διαφορα στις επιδοσεις ειναι το βολαν(cusco) σε συνδυασμο με το κοντο σασμαν 6αρι λεβιν.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση