makate αν συνεβαινε αυτο που λες τοτε ολοι οι αυλοι θα ηταν σαν κανη απο καραμπινα...
θα ηταν περιστροφικος ο αυλος.
ειναι για ψυξη λεμε...
το εχουν απαντησει κατασκευαστες...
ειναι και πρεπει να ειναι ακατεργαστο οπως βγαινει απο το καλουπι...
το αυτακι που λες ειναι για αλλο λογο και οχι για καλυτερη ροη αερα.
το αυτακι ειναι για να γυριζει η βαλβιδα. συνηθως ειναι σαν προπελακι.
αναγκαιο ειναι να το εχουν οι βαλβιδες εξαγωγης που σηκωνουν την πιο πολυ θερμοκρασια και επιμηκηνοντε περισσοτερο λογω της θερμοτητας.
οι βαλβιδες που εχουν αυτακι-προπελακι(αμα θελετε φωτο αυτης να ανεβασω) ειναι συνηθως με μεγαλες ντηζελομηχανες πλοιων...
με το καυσαεριο η βαλβιδα εφοσον ειναι σε καλη κατασταση περιστρεφεται...
δεν περιστρεφεται ομως για τον λογο που λετε εσεις με την καμια....
περιστρεφεται για να μην παταει στο ιδιο σημειο την εδρα της βαλβιδας και την τρωει μονομπαντα και αυτα καμια σχεση δεν εχουν με ιπποδυναμη αλλα με αντοχη στο χρονο και αξιοπιστια οσο γινεται περισσοτερο η συμπιεση στο χωρο καυσεως..
αλλος τροπος που εχουν ολες μα ολες ειναι ντηζελομηχανες στα πλοια να γυριζει η βαλβιδα ειναι το rotor-cap.
ειναι ενα συστημα οπως ειναι το καπελο της βαλβιδας που συκρατει τις ασφαλειες των βαλβιδων στα αυτοκινητα μας. εκεινο επειδη ειναι πιο μεγαλο και εχει χωρο μεσα του εχει μπιλιες. καθε φορα που το κοκορακι η πιανολα παταει-εφαπτει με τη βαλβιδα οι μπιλιες κανουν την βαλβιδα και γυριζει...
αν δεν το καταλαβαινεται πειτε μου να σας ανεβασω φωτο το π ως δουλευει.
αυτο πιθανον να το δουμε στα αυτοκινητα σε 100 χρονια λογω του οτι ειναι πολυ δυσκολο ωστε να γινει τοσο μικρη κατασκευη.
__________________
|