Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 04-09-09, 18:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Επειδή και εμένα μου έχουν τύχει στραβές δισκόπλακες (σε μεταχειρισμένα άκρα) αυτό που κάνουν ανάλογα το πόσο στραβές είναι, είναι να τρέμει το τιμόνι! μάλιστα σε κατάβαση στον Διόνυσο το Starlet GT ήταν τόσο στραβές που όταν φρέναρα χτυπούσαν ακόμα και τα πλαστικά γύρω από το τιμόνι λες και θα διαλυθούν!!! τελικά απλά έβαλα νέες δισκόπλακες και τακάκια και λύθηκε το πρόβλημα. Αν τρέμει το τιμόνι ΜΟΝΟ με φρενάρισμα και όχι συνέχεια, η ευθυγράμμιση και η ζυγοστάθμιση δεν έχουν καμία απολύτως σχέση. Είναι διαφορετικά πράγματα. Στην ευθυγράμμιση έχουμε πχ ίσιο το τιμόνι σε ίσιο δρόμο και το αμάξι πάει αριστερά ή δεξιά, τραβάει δλδ που λέμε. Και η ζυγοστάθμιση αν μας τρέμει το τιμόνι κυρίως σε περισσότερα χλμ πάνω από 80 (χωρίς να πατάμε φρένο) τότε θέλει. Στραβές δισκόπλακες το κάνουν μόνο στο φρενάρισμα. Και δεν είναι ανάγκη να πλύνουμε το αμάξι, και μετά απο πολλά φρεναρίσματα μπορεί να το πάθουν, αν πέσει νερό από λακούβα-χαντάκι, αν πατάνε στραβά τα τακάκια ή κάτι άλλο κτλ κτλ. Το πρόβλημα που λέει ο φίλος μας μπορεί να οφείλετε σε κάτι που είναι λάσκα πάνω στα άκρα των φρένων, αλλά η Toyota δεν τα ελέγχει όλα?

Τέλος και εμένα με ενοχλεί νέα αμάξια της toyota να βγάζουν προβλήματα, ξέρω άπειρα και σε avensis, corolla, aygo, auris. Τα παλιά δεν ήταν έτσι! ήταν και "καθαρά" made in Japan!
Απάντηση με παράθεση