Θέμα: 111 FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #715  
Παλιά 03-09-09, 17:01
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το σερβό κάνει το φρενάρισμα ποιο εύκολο να μην σου βγαίνουν τα πόδια να στο πω έτσι, δεν σημαίνει μεγαλύτερο σερβό καλύτερο φρενάρισμα. Αν κλείσεις πχ τον κινητήρα θα δεις ότι δεν μπορείς να φρενάρεις και όμως μπορείς! απλά θέλει τρομερή δύναμη!!! αυτή είναι η διαφορά. Διάβασε πως δουλεύει το σερβο και θα καταλάβεις. Και το σερβο εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι πακέτο με την τρόμπα, αν βάλεις τρόμπα από levin πάει μαζί το σερβο δεν γίνεται να βάλεις τρόμπα από αυτό και να μείνει ίδιο το σερβο! Ο κατανεμητής ίσως έχει διαφορά στο πόσο % δίνουμε μπρος-πισω αλλά αν δεν κάνω λάθος και ο μαμά μπορεί να ρυθμιστεί σε κάποιον φρενά. Και μην φανταστείς και καμιά τεράστια διαφορά μεγέθους, λίγο μεγαλύτερο θα είναι.

Παραθέτω κείμενο από βιβλίο που εκανα στην σχολή.

Ο σερβομηχανισμός εκμεταλλεύεται την υποπίεση του κινητήρα, την οποία αντλούμε από κατάλληλη υποδοχή της πολλαπλής εισαγωγής, με σκοπό να ελαττώνει την δύναμη, που πρέπει να καταβάλει ο οδηγός, όταν φρενάρει το όχημα. Ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται στα βαριά οχήματα και φορτηγά και αργότερα μπήκαν και στα αυτοκίνητα.
Απάντηση με παράθεση