Το σερβό κάνει το φρενάρισμα ποιο εύκολο να μην σου βγαίνουν τα πόδια να στο πω έτσι, δεν σημαίνει μεγαλύτερο σερβό καλύτερο φρενάρισμα. Αν κλείσεις πχ τον κινητήρα θα δεις ότι δεν μπορείς να φρενάρεις και όμως μπορείς! απλά θέλει τρομερή δύναμη!!! αυτή είναι η διαφορά. Διάβασε πως δουλεύει το σερβο και θα καταλάβεις. Και το σερβο εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι πακέτο με την τρόμπα, αν βάλεις τρόμπα από levin πάει μαζί το σερβο δεν γίνεται να βάλεις τρόμπα από αυτό και να μείνει ίδιο το σερβο! Ο κατανεμητής ίσως έχει διαφορά στο πόσο % δίνουμε μπρος-πισω αλλά αν δεν κάνω λάθος και ο μαμά μπορεί να ρυθμιστεί σε κάποιον φρενά. Και μην φανταστείς και καμιά τεράστια διαφορά μεγέθους, λίγο μεγαλύτερο θα είναι.
Παραθέτω κείμενο από βιβλίο που εκανα στην σχολή.
Ο σερβομηχανισμός εκμεταλλεύεται την υποπίεση του κινητήρα, την οποία αντλούμε από κατάλληλη υποδοχή της πολλαπλής εισαγωγής, με σκοπό να ελαττώνει την δύναμη, που πρέπει να καταβάλει ο οδηγός, όταν φρενάρει το όχημα. Ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται στα βαριά οχήματα και φορτηγά και αργότερα μπήκαν και στα αυτοκίνητα.
|