Θέμα: 20V σε Ε12
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #35  
Παλιά 02-09-09, 19:08
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Το χρεποασημι εβγαζε 158, και ηταν μοτερ παραγωγης 1991. Οκ, ειναι ιδια χρονολογια με τον Β16, αλλα ας ειχανε τα @@ οι μηχανικοι της Honda να φτιαξουν ενα πολυπεταλουδο μοτερ με 5 βαλβιδες ανα κιλυνδρο, να το βιαζεις και να σου λεει "ευχαριστω", και στην αντιπερα οχθη να εχει την φημη του V-Tec killer. Και δεν το λεω εγω απλα, ολοι οσοι ακουνε 20ν στο Αμερικα κλαινε με τα τσαγακια που χει κερασει. Ενα μοτερ το οποιο ακομα και οι καραγκιοζηδες Γερμαναραδες αντιγραψανε (ασχετα αν του βαλανε τουρμπινα, την πατεντα των 5 βαλβιδων ανα κιλυνδρο ποιος την εισηγαγε πρωτος?). Και που το βλεπουν κατι TSi και κλαινε. Εχεις δικιο, ειναι χρεπι-ψησταρια.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση