Το χρεποασημι εβγαζε 158, και ηταν μοτερ παραγωγης 1991. Οκ, ειναι ιδια χρονολογια με τον Β16, αλλα ας ειχανε τα @@ οι μηχανικοι της Honda να φτιαξουν ενα πολυπεταλουδο μοτερ με 5 βαλβιδες ανα κιλυνδρο, να το βιαζεις και να σου λεει "ευχαριστω", και στην αντιπερα οχθη να εχει την φημη του V-Tec killer. Και δεν το λεω εγω απλα, ολοι οσοι ακουνε 20ν στο Αμερικα κλαινε με τα τσαγακια που χει κερασει. Ενα μοτερ το οποιο ακομα και οι καραγκιοζηδες Γερμαναραδες αντιγραψανε (ασχετα αν του βαλανε τουρμπινα, την πατεντα των 5 βαλβιδων ανα κιλυνδρο ποιος την εισηγαγε πρωτος?). Και που το βλεπουν κατι TSi και κλαινε. Εχεις δικιο, ειναι χρεπι-ψησταρια.
|