Θέμα: 20V σε Ε12
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 02-09-09, 18:50
Το avatar του χρήστη skarpelos
skarpelos Offline:

Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-04-2009
Μοντέλο: E12 1.4 Sedan
Περιοχή: Πετρουπολη
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 38
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
skarpelos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπερα παιδια!Συγγνωμη που ανοιξα ενα topic και εξαφανιστικα αλλα ελειπα επαρχια μερικες μερες.Απ'οτι ειδα πολλα πραγματα υποθηκαν και πολλα απο αυτα ενδιαφεροντα και μπορω να πω πως δεν ξεφυγε το topic μιας και αν ημουν και γω εδω τα ιδια πραγματα θα ειχα ρωτησει.Στο θεμα μας τωρα...Απ'οτι διαβασα ο 20ν εχει πολι γκαζι αλλα επισης και ενα σωρο αλλα πραγματα που σε κανουν να το σκεφτεις καλα...Δηλωμα μηχανης,ΚΤΕΟ,Τελη,και η αξια μεταπωλησης παει άπατη!Δεν θελω να πληρωσω και να συνεχισω να τα πληρωνω αυτα.Οποτε νομιζω πως ο υπερκυβισμος ειναι μονοδρομος.Απ'οτι διαβασα παραπανω με περιπου 2.5 χιλιαρικα ειναι κομπλε και ο ποιο οικονομικος τροπος για επιπλεων δυναμη ομως θελω να θεσω και ενα αλλο ερωτημα.Ποσο στοιχιζει και ποσα αλογα 8α βγαλει ενα 1.6 μοτερ απο το ιδιο αμαξι ωστε να υπερκιβιστει εκεινο και να το βαλω πανω?Μηπως υπαρχει καποιο αλλο μοτερ που θα αξιζε να βαλω?
Απάντηση με παράθεση