Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris
Λοιπόν επειδή βλέπω ότι δεν υπάρχει γνώση του αντικειμένου, ούτε καν του υπέρ κυβισμού, δε θα συνεχίσω την άσκοπη χρήση μηνυμάτων για να πίσω κανέναν σας. να ξέρετε μόνο ότι με αυτό το τρόπο δε πρόκειται να φτάσετε ούτε τα εργοστασιακά αλόγα ενός 1800 140hp, και για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να χαλάσετε περισσότερα από όσο είναι η αξία του αυτοκινήτου σας σήμερα,άν τη γνωρίζετε, με τα νέα μέτρα. Πόσο μάλλον πλανάστε όταν λέτε ότι θα φτάσετε τα άλογα ενός 20v έστω και ασημένιου.
Όταν γνωρίσετε την τεχνολογία που έχει ένα 20v θα καταλάβετε ότι αυτά που φοράνε το δικά μας αυτοκίνητα στην Ευρώπη είναι ότι δέν πέτυχε για την Ιαπωνία. Γιαυτό μη ξανά μιλήσει κανείς άσχετος για το 20v.
Τώρα στο θέμα: Ο άνθρωπος ρώτησε αν μπαίνει το20v Ε12 και αν αξίζει η μετατροπή.
Και σας λέω ότι αν δίνατε πανελλήνιες θα ήσασταν εκτός θέματος με ότι συνεπάγεται αυτό!
|
Εγω θα πω τον αντιλογο, οτι οσα μοτερ αξιζανε ηρθανε Ευρωπη.Ο χρεποασημι που με το ζορι βγαζει 145 αλογα,εαν ερχοτανε Ευρωπη, θα επρεπε να του καπουνε αλλα 20, για να ειναι αξιοπιστος και να περναει ρυπους.Οπως καταλαβαινεις, αυτο το μοτερ που φτιαχτηκε να ειναι το αντιπαλο δεος του β16, που μονοπεταλουδο, 16βαλβιδο και με Ευρωπαικες προδιαγραφες ρυπων εβγαζε 160αλογα, θα τον κοιτουσε με δορυφορικη συνδεση, οπως και τον κοιταει δηλαδη.Ετσι καλο ειναι, να μην ακυρωνουμε καθε αλλη προσπαθεια των παιδιων.Ντε και καλα να βαλουμε ολοι την ψησταρια επανω.
Η Ευρωπη ειναι ο απολυτως κριτης.Οποιος εχει @ρχιδι@ φτιαχνει μοτερ για εδω.Τελος.Η TOYOTA δεν εχει, κατι που εχει η HONDA.