Θέμα: 20V σε Ε12
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 01-09-09, 20:42
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρε παιδιά για να αλλάξει στροφάλους κλπ, πρέπει να χαλάσει ένα σωρό λεφτά σε ανταλλακτικά και μαστόρους και το αμάξι του δε θα δουλέψει ποτέ σωστά ενώ θα καίει περισσότερα από ένα 2λίτρο. Με ένα 20v black, ένα βολάν από silver και ένα σασμάν 5ταχυτο 20v το τονίζω αυτό, θα έχει το πιο δυνατό και το πιο οικονομικό μοτέρ σε θέμα κατανάλωσης από όλα τα zz.
Η μετατροπή αυτή (υπερκυβισμός) είναι ΟΤΙ καλύτερο (από πολλές απόψεις) και ΟΤΙ πιο αξιόπιστο για το συγκεκριμένο σκάφος (Ε12). Επίσης θέμα αυξημενης κατανάλωσης ΔΕΝ υπάρχει...ξεχασέ το!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Η δήλωση του κινητήρα στοιχίζει 400 και η μετατροπή σε 20v black μαζί με την εξάτμιση δε θα του κοστίσει παραπάνω από τρία χιλιάρικα
Επίσης δεν υπάρχει θεμα δήλωσης μοτερ, οπότε γλιτωνει την ταλαιπωρία και τα 400 €....
Και με τόσα λεφτά μπορεί να φτάσει και την ιπποδύναμη του 20V, πολύ πιο αξιοπιστα γιατι θα έχει και ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ μοτερ.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση