Εμένα στα μισά κατεβάσματα από 4η σε 3η δεν την έπαιρνε.Έσπρωχνα να μπει αλλά τίποτα. Ήθελε, αφού δε την έπαιρνε, ένα τακ το μοχλό προς την τετάρτη (ίσα ίσα να κουνηθεί δηλαδή ο μοχλός προς τα κάτω) για να την πάρει. Και κάποιες φορές δεν έπαιρνε από 1η σε 2α. Μπήκε συνεργείο και σύμφωνα με την Toyota άλλαξαν 4 γρανάζια, 4 ρουλεμάν, συγχρονιζε και σετ δίσκο πλατώ. Τι να πω? 40000 χλμ και να αλλάζει δίσκο πλατώ. Και τα μισά χιλιόμετρα και παραπάνω να είναι εθνική. Τέλος καλό, όλα καλά. Επίσης, μετά το συνεργείο, η όπισθεν πολλές φορές μπαίνει αθόρυβα, πράγμα που δεν το έκανε πιο πριν. Το αμάξι δουλεύει ρολόι. Και τα τελευταία 5000 χλμ στα κόκκινα.
|