margaris
Γειά σας παιδιά, σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και είμαι πρόθυμος να βοηθήσω όποιον αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα με τη corolla του. Εχω κάνει πολλές μετατροπές σε πολλούς τύπους corolla δικά μου και φίλων,όπως ΑΕ80 ΑΕ101 ΕΕ111, starlet EP91 με διαφόρων τύπων μοτέρ όπως 4EFE, 4EFTE, 4AGE(20V BLACK & SILVER TOP), 4AGZE, 7AFE, 3SGTE(2,3,4gen) .Το συγκεκριμένο corolla είναι δικό μου και το έχω φτιάξει με τη βοήθεια του αδερφού μου. όλες οι μετατροπές στο αυτοκίνητο έχουν γίνει από εμάς μέχρι και τα ηλεκτρολογικά και η εξάτμιση.Έχει πάνω από 400hp μοτέρ και δουλεύει 1.5bar πίεση σταθερή ως τον κόφτη 7400rpm. To μοτέρ όσο και τα περιφερειακά έχουν υποστεί βελτίωση και μετατροπή σε 17 σημεία, ο παράλληλος που είδατε στη Foto έχει καταργηθεί από μεγαλύτερη αντλία βενζίνης και μπεκ, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να αποδίδει αυτή την ιπποδύναμη με το εργοστασιακό πρόγραμμα, παράξενο ? σε αυτό βοηθά η χαρτογράφηση του εργοστασιακού ecu και το AFM σε συνδυασμό με map sensor επόμενης γενιάς και κάποιες άλλες σημαντικές λεπτομέρειες που τα κάνουν όλα αυτά μαζί να δουλεύουν υπό μεγαλύτερες συνθήκες πίεσης .
Η ανάρτηση είναι εργοστασιακή με τη μόνη διαφορά ότι τα εμπρός ελατήρια έχουν αντικατασταθεί από σκληρότερα G6 VVTI 1.4cc. Τα φρένα είναι από mr2 280mm εμπρός και πίσω εργοστασιακά G6 με άλλο κατανεμητή.
|