Αλλάχτηκε όλο το "σορτ μπλοκ" δηλ. πιστόνια έμβολα στρόφαλος και τα συναφή το πάνω μπλοκ (το οποίο κατά την ΤΟΥΟΤΑ είναι και το αίτιο του ελατώματος) ελατήρια ωστήρια βαλβίδων (όχι όμως οι ίδιες οι βαλβίδες). Επίσης αλλάχτηκαν θερμοστάτης βαλβολίνες κιβωτίου λάδια και υγρά ψυγείου φλάντζες παντός τύπου ντίζες (πχ η ντίζα του γκαζιού) και έγινε έλεγχος (αλλά όχι αλλαγή στην αντλία λαδιού εκκεντροφόρους καδένα και ιμάντες χρονισμού) τα οποία βρισκονται δεξιά όπως το κοιτάς το μοτέρ τοποθετημένο.
Το κόστος ήταν.... 16.5€ λόγω μη κάλυψης στην επισκευή του θερμοστάτη.
|