Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
προβλημα με 20v ΒΤ
  #1  
Παλιά 20-07-09, 12:22
Το avatar του χρήστη aptitude
aptitude Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-12-2008
Μοντέλο: corolla e111 20v b/t
Περιοχή: Ευβοια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
aptitude είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
προβλημα με 20v ΒΤ

γεια σας παιδια ,

αγορασα πριν απο μερικες ημερες μια corolla e111 στρογυλοφαναρη .

αμεσως μολις το πηρα πηγα στην toyota για γενικο ελεγχο , εκει μου ειπαν οτι
η μετρατροπη ειναι αψογη και οτι τα παντα ειναι (σαν ) εργοστασιακα . το μοτερ ειναι μαμα απο οτι ειπαν , επιπλεον μετα απο 2500χλμ που εχω κανει δεν εχω καταναλωση λαδιου πραγμα πολυ καλο απο οτι μου ειπαν γιατι η μηχανη ειναι σε αρκετα καλη κατασταση .ρωτησα αν εχει γινει επισκευη και μου ειπαν οτι δεν εχει ανοιχτει το μοτερ , ο πρωην κατοχος μου ειπε οτι πηρε το τροπετο απο γνωστο του με 35000 και εχει κανει αλλα τοσα ο ιδιος οποτε πρεπει να λεει την αληθεια .


το προβλημα μου ειναι ομως οτι χαμηλα , απο ρελαντι μεχρι και τις 3000στρ ειναι πολυ καλο αλλα απο τις 3000-5500 κανει μια κοιλια και μετα ανοιγει καλα παλι. στην τουοτα δεν βγαζουν ακρη καθως το διαγνωστικο δεν βγαζει καποιο προβλημα , επισης επιδη εχω βαλει hallmeter βλεπω οτι στο φασμα που δεν τραβαει το a/f κατεβαινει στο 10-11 και στο φασμα που παει καπως καλα παει 13-14 φτωχαινει δηλαδι .

τι μπορει να ειναι παιδια ? εχει κανεις αλλος αναλογη εμπειρια ?

ευχαριστω για την βοηθεια σας
Απάντηση με παράθεση