Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Το κοντυτερο σασμαν θα δωσει καλυτερες ρεπριζ σε μενονομενες ταχυτητες.Πχ 4τεταρτη με 4τεταρτη 50-100.Εαν προκειτε για ρολλαριστη κοντρα, ας πουμε 2δευτερες απο 60-180, η 60-200, εκει στο μπαμ να ανοιξει το κοντο σασμαν και μετα τον ρολλο παιζει η δυναμη του μοτερ.
Μια 16αρα corolla G6,απο ρολλ δευτερες, δεν θα εχει κανενα πλεονεκτημα σε σχεση με την 5πενταταχυτη.Δεν σημαινει θεοκοντο σασμαν παει και καλυτερα.
Το εχω ξαναγραψει.Μην κοιτατε τις τετραπληγικες ρεπριζ των περιοδικων.Αυτες ειναι για αναπηρους.Εαν ειναι δυνατον να επιταχυνω με 4τετερτη και 5πεμπτη 50-80.
Σε καθε χιλιομετρα, ξερεις το αυτοκινητο σου με ποια σχεση εχει την ποιο πολυ δυναμη και επιταχυνης με αυτη.Π.χ εμενα 50-80 με 2δευτερη.Τι με νοιαζει εμενα εαν ο αλλος επιταχυνει εκει με 3 , η με 4 και με 8.Με γεια με χαρα του.
Τελος να μην σας πιανουν κοροιδο να ανοιγεται με οποια σχεση και χιλιομετρα βολευει τον αλλο, αλλα να τον φερνεται στα μετρα σας.
|
Δεν το γραψα με βαση τους χρονους(περιοδικων) καμια σχεση αυτους δεν τους κοιταω ποτε,πιο πολυ ελαστικοτητα κινητηρα μετρανε παρα αναγκη επιταχυνσης σε πραγματικες συνθηκες.
Επισης μιλησα για κοντυτερο σασμαν στο ιδιο μοντελο που εχουμε κανει αρκετα ανοιγματα για να βγαλουμε συμπερασματα και απο ρεπριζ δευτερας μεχρι οσο παει ναι το κοντυτερο θα ναι μπροστα απλα καποια στιγμη θα σταθεροποιηθει η διαφορα.