Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #169  
Παλιά 29-06-09, 21:10
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ποιός στο είπε αυτό? εμένα άλλα μου είπε η Toyota! και τιμή για Ε11 280 ευρώ και τα 4 τα παίρνεις και φεύγεις μου είπαν. Αλλά προτίμησα να σκάσω 600 για τα AGX. Eδώ ακόμα και για τα AGX η αντιπροσωπεία λέει ότι κανονικά δεν είναι για χαμήλωμα και καλό είναι να τα έχεις με μαμά ελατήρια, πάντως στις οδηγίες τους ανάμεσα στα άλλα λέει να μην τα χαμηλώνουμε πάνω από 3cm. Πάντως όπως και να έχει κανονικά τα απλά αμορτισερ (δλδ αν δεν είναι coilovers) δεν είναι για χαμήλωμα, όποιος ξέρει καταλαβαίνει ότι αφού χαμηλώνει το ελατήριο μειώνετε η διαδρομή που κάνει το αμορτισερ, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι κλίσεις του αμαξώματος και να κρατάει καλυτερα στις στροφές, αλλά σε λακούβες-χαντάκια κτλ δεν είναι καλό για την ανάρτηση και για τα bump stops. Τα έχω δει άπειρες φορές αυτά, στα μόνα αμορτισερ που είναι σωστό το χαμήλωμα και χωρίς να βαράει το αμάξι είναι στα coilovers. Αυτό ξέρω εγώ και το έχω δει και στην πράξη, γιαυτό και τα AGX τα φοράω με μαμά ελατήρια, αν ήθελα να αγοράσω ελατήρια για να το χαμηλώσω, θα τα πούλαγα και θα έβαζα coilovers. Eιδικά τα koni τα είχα χρυσοπληρώσει από τις ζημιές που μου έβγαζαν και είδα και τα kyb τι έπαθαν με το χαμήλωμα. Και η corolla είχε και τα excel-G.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 29-06-09 στις 21:18.
Απάντηση με παράθεση