ολοι εχουμε την γνωμη μας το πρωτο και κυριο να εχει αυτοματο σασμαν που σημενη και πιθανοτατα το μοτερ εχει ταλεποριθη λιγοτερο.τωρα πας ρισκαροντας δλδ αν του αλλαξεις ιμαντες και τελος μπορει να μην εχει κανενα προβλημα για 3-5 χρονια με αρκετο σκισιμο αν ομως -λεω τωρα- περνεις το μοτερ με 70000 και ο αλλος το ξεσκιζε και του προσθετε μονο λαδια και του εβαζε και γραφιτη που το συνηθηζουν στην ιαπωνια και τα μεταλακια εχουν τζογο και εισαι στην εθνικη με 150+ και σπαση καμια μπιελα -που δεν ειναι διολου απιθανο ρωτα τα παιδια απο το κλαμπ -παει το μοτερ εκει θα ηθελα να ηξερα πιος απο μας θα ερθη να σε βοηθηση ...
για μενα οσα πιο πολλα κανεις απο την αρχη τοσο πιο λιγο αγχος θα εχεις οταν πλησιαζει το στροφομετρο στις 8000.πρωσοπικα θα εκανα ολα οσα λεει ο μαρμελ + μεταλακια τσιμουχακια κ.λ. θα το εστρονα και για 70000+χλμ μονο λαδια και βενζινα και τα μυαλα στους κοφτες που λεει και ο χρηστος...
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|