οπως δηποτε πρεπει να αλαξεις...
λαδια
βαλβολινες
παραφλου
λαδια στο υδραυλικο του τιμονιου
μπουζι
φιλτρο αερος
ιμαντες τροχαλιων και τους δυο. του δυναμο και του a/c
ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορων, τεντωτηρα, ρουλεμαν
δισκο πλατο ρουλεμαν να βαλεις καινουργια
φιλτρο βενζινης καινουργιο
σωληνα παροχης βενζινης στην μπεκιερα καινουργια με επενδυση σπιραλ(προσοχη οι ελαστικες ξερενοντε)
ανοιγμα το καπακι το αλουμινενιο(ψευτοκαπακο) για οπτικο ελεγχο εκκεντροφορων(μην εχει κανα κρακ)
αλαγη ντιστριμπιτερ για να χεις το κεφαλι σου ησυχο και φουλ ρευμα
γειωσεις να βαλεις 2-3 καινουργιες και πιο χοντρες
καθαρισμο μπεκ με υπερηχο
να ελεξεις τις ελαστικες βασεις του κινητηρα
αν εχουν το παραμικρο κρακ-ρωγμη στα λαστιχα αλαγμα απο τωρα
ελεγχος στην αντλια νερου αν γυριζει θορυβωδες αλαγμα
πισω και κατω απο το τετραπεταλουδο προς την αντλια νερου εχει ενα μικρο κολαρο ελαστικο
αλαγμα απο τωρα οπωςδηποτε
ολα τα σωληνακια στο τετραπεταλουδο πολυ καλο ελεγχο και το παραμικρο που δεν θα ειναι μαλακο η εχει ρωγμουλα αλαγμα.
αν βρεις πανω απο 4-5 αλαξε τα ολα να υσηχασεις
καμια 15αρια ειναι ολα
ελεγχος στις φουσκες ημιαξονιων
ηλεκτρολογο θελει πολυ καλο γιατι κανονικα ο κινητηρας αυτος ειναι για 111
κανενα προβλημα με την συνδεση του a/c. το πολυ πολυ να σου κατασκευασουν δυο ευκαμπτα σωληνακια που πιθανον δε θα ταιριαζουν στο κομπρεσερ
με αυτα τα ολιγα θα εχεις ενα σκληροπυρηνικο κινητηρα για τουλαχιστον 5-6-7 χρονια αν φυσικα ειναι καλος και εχει τη σωστη συμπιεση
εγω ειχα κανει τα μισα αλλα την 5ετια σκισιματος την εκλεισα...
τα υπολοιπα που σου γραφω τα ανακαλυψα στην πορεια
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 12-06-09 στις 00:05.
|