Φιλε μου διχως παρεξηγηση, αλλα ξερω κι ενα αλλο με τον Τοτο. Δηλαδη, δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις μοτερ απο TS με 1500 ευρω, οταν το μαυροκαπακο 20ν κανει τοσο ή και λιγο παραπανω. Για κοντα στα 5000 μονο το τροπετο να υπολογιζεις. Απο κει και περα, εχουμε ξαναπει οτι η μετατροπη απο 4ΖΖ σε 2ΖΖ θα σου βγει παααααααρα πολυ ακριβη, σε σημειο που καλυτερα να πουλησεις την Ε11 σου και να παρεις μια TS. Η πιο τιμια λυση για το μοτερ που εχεις ειναι ο υπερκυβισμος με εντοσθια απο τον 1ΖΖ, συν οτι δεν χρειαζεται να δηλωσεις αλλαγη κινητηρα μιας και ειναι μια μετατροπη που δεν φαινεται στο ματι, παρα μονο στην πραξη. Αν και παλι δεν σου φτανει αυτο, πας αλλου και πλεον μιλαμε για μοτερ απο Celica GT4.
edit: τωρα ειδα την απαντηση του Φανη. Μπαινει το 20ν στην facelift που χει το παιδι? Δεν εχει αλλες βασεις μηχανης?
|