2 Βεντιλατέρ αναρρόφησης της Spal με τα σιδεράκια για σταθεροποίηση πάνω στο ψυγείο
Ψυγείο αλουμινίου με διπλές ψύκτρες από Celica
To τοποθετημένο ψυγείο λαδιού
Κολάρα για το ψυγείο και την εισαγωγή αέρα
Η καινούργια αντλία νερού (η δικιά μου έχανε)
Το ρουλεμάν του ιμάντα εκκεντροφόρου, το οποίο περιμένει με ανυπομονησία τον ιμάντα της TODA
Τα μπροστινά φρένα επιτέλους τελειωμένα
Kαι τα πίσω επίσης
Μία γενική του αυτοκινήτου με τον προφυλακτήρα επάνω
Και τέλος το πίσω αριστερά ελαστικό, μετά από 4 session στα Μέγαρα χωρίς πολύ πίεση!
Ήταν εμφανές ότι το λαστιχάκι δούλευε (όσο μπορούσε με μαμά ανάρτηση και καθόλου κάμπερ, πίσω μάλιστα έχει ΘΕΤΙΚΗ κάμπερ από το ελάφρωμα) και κράταγε όσο μπορούσε!Επίσης αυτό που παρατήρησα είναι ότι είναι αρκετά μαλακό με σκληρά πλαινά και θα ταιριάξει γάντι στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου!Μ' άρεσε ιδιαίτερα η μεταφορά γόμας που έχει κάνει!