Χθές το πήγα στην Toyota, μέχρι στιγμής είναι εξαιρετικά εξυπηρετικοί και τα αποτέλεσματα είναι τα εξής :
α) Το χτύπημα στην κονσόλα αντικαταστάθηκε
β) τα φρένα έχουν αρχίσει να σφυρίζουν λιγότερο ( μετά απο ~1000km) και κατά τα λεγόμενα τους τα τακάκια θέλουν λίγα χιλίομετρα ακόμη για να πιάσει η επικάλυψη τους σωστά στις δισκόπλακες.
γ) σε πρώτη φάση μου είπαν ότι ρύθμισαν το κάθισμα διότι η αριστερή πλευρά δεν κλείδωνε σωστά.Σήμερα το πρωί που πήγα να το παραλάβω ( αυτή η καχυποψία θα με φάει ) το δοκιμάζω και ξάνα τα ίδια !!! Τελικά παραδέχθηκαν οτι η βάση του καθίσματος είναι προβληματική και αυτό είναι κατασκευαστικό ατόπημα της Toyota, οπότε αν όντως σας παρουσιαστεί ζητήστε άμμεση αντικατάσταση.Το ανταλλακτικό αργεί απο 3-5 μέρες.
Προτροπή προς όλους μας :
Αν πάτε σε κάθετη μονάδα, για οποιοδήποτε λόγο καλό είναι να έχετε ετοιμάσει προηγουμένος μια επιστολή προς τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών (κάθε κάθετη μονάδα έχει τουλάχιστο ένα τέτοιο πρόσωπο ) περίγραφοντας το πρόβλημα σας, και να ζητάτε να σας απαντήσουν εγγράφως στα αιτήματα - παρατηρήσεις σας. Είναι δικαίωμα μας σαν καταναλωτές και ταυτόχρονα υποχρέωση τους.Αυτό τους δεσμεύει έναντι της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας και ως γνωστό τα γραπτά δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bstamati : 02-06-09 στις 13:34.
|