Καταρχην ποιος σου χει πει οτι το μοτερ σου βγαζει 90 αλογα? Κοψε 4. Επειτα, το αν ειναι δυσαναλογο το αποτελεσμα σε σχεση με το κοστος ειναι αναλογα τι ζητας. Κανεις δεν ειπε οτι αλλαζοντας φιλτρο και ολοκληρη την εξατμιση κανεις μια βελτιωση που ξηλωνει ασφαλτο. Απλα δουλευει πιο ελευθερα η μηχανη και εχει καλυτερο απλωμα, τιποτα παραπανω.
Στο αλλο θεμα τωρα. Αν σκεφτεσαι σε κανα χρονο να αλλαξεις μοτερ τοτε μην αλλαξεις τιποτα απο την εξατμιση ακομα. Και τελικο να βαλεις, μπορει μετα να σφιγγει το 16αρι μοτερ επειδη θα ναι φτιαγμενο για 13αρι μοτερ, και να ξαναπας για τελικο. Αν θελεις σωνει και καλα να αλλαξεις κατι και να βοηθησεις τις χαμηλομεσαιες βαλε ενα φιλτρο Pipercross στον παπα (αποδεδειγμενα αποτελεσματα σε αυτο το μοτερ τα φιλτρα της Pipercross), και την εξατμιση αστην για τωρα. Ή, αν θες σιγα σιγα να ξεκινας την εξατμιση, αλλαξε τον καταλυτη κρατωντας το μαμα καζανι. Ετσι εκανε κι ο πατερας μου με την εξατμιση, και το μαμα καζανι αντεξε 2 χρονια (κι ειχε ηδη μια 5ετια στην πλατη του) οποτε και αλλαχτηκε. Η αποφαση ειναι δικη σου.
|