Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 21-05-09, 18:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
κάποτε όταν το starlet ep82 που είχα ήταν μαμά ακόμα (πριν γίνει GT) είχα βαλει τελικό, και το μόνο που έκανε είναι τρομερή βαβούρα που ενοχλούσε και εμένα τον ίδιο και στα ψηλά κρεμούσε, θα σου πω ένα παράδειγμα, πες ότι έχεις εξάτμιση σωλήνα 35mm και βάζεις ένα ελεύθερο καζανάκι και κάνει φυσικά βαβούρα, πως θα κερδίσεις άλογα από αυτό? αφού από εκεί που φεύγουν τα καυσαέρια δεν τα διευκολύνεις! είναι σαν να έχεις μια σωληνα νερού πχ 1/2" από τη παροχή σου και μετα με συστολή την κάνεις 2" η παροχή μένει ίδια, άρα σου βγάζει περισσότερο νερό? ΟΧΙ! το ίδιο είναι και εδώ. Αν δεν αλλάξεις από χταπόδι ΟΛΗ την εξάτμιση δεν πρόκειτε να δεις διαφορές, ίσα ίσα χαλάς το backpressure που λέμε και αντί να πηγαίνει καλύτερα κρεμάει κιόλας. Γιαυτό αρχικά αναφέρθηκα στον θόρυβο. Καλύτερα άλλαξε την όλη.

Θα σου πω άλλο ένα παράδειγμα, όταν έκανα το starlet σε GT προσωρινά δεν είχε εξάτμιση άλλη και σύνδεσα την μαμά πάνω, μοτερ με 140 καπου εκεί άλογα και η 1η δεν έπιανε κόφτη!!!! η σωλήνα ήταν 35mm και πίσω είχε τελικό ελευθέρας! πάω και βάζω μετά 55αρα με ένα τελικό μόνο και μαμά καταλύτη GT που είχε από πριν και το αμάξι σπίνιαρε ακόμα και με 3η και κοφτες επιανε κάργα, λάστιχα 185/55/14 και κοντό σασμαν και βάρος 830kg, για να μην αναριωτιέτε κανείς γιατί σπίνιαρε εύκολα. Απλά για να δεις διαφορά. Αργότερα χωρίς καταλύτη μια week και downpipe χειροποιητο είδα και άλλη διαφορά και μετά μεταλλικο καταλύτη από κάτω που έχω και τώρα στην corolla με το ίδιο μοτερ.
Απάντηση με παράθεση