Θέμα: 111 FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #616  
Παλιά 21-05-09, 01:08
george4agelu Offline:
 
Εγγραφή: 12-02-2004
Περιοχή: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 298
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 291
george4agelu είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από harbov Εμφάνιση μηνυμάτων
Εννοειται οτι η θολομπαρα βοηθαει οπως ειπες και εσυ αλλα εφ' οσον υπαρχει θολομπαρα στο αυτοκινητο κ μαλιστα εργοστασιακη για ποιο λογο να την αλλαξεις αυτο δεν θα φερει μεγαλες διαφορες. Αλλα η υπαρξη η μη θολομπαρας σιγουρα εχει τεραστια διαφορα μαλλον δεν το ειπα σωστα κ δεν με καταλαβες.
Η εργοστασιακή θολόμπαρα είναι αρκετά καλή αλλά έχει διαφορές με την αντίστοιχη της trd στο πάχος. Έχεις δίκιο ότι αν φοράς εργοστασιακή οι διαφορές που θα δεις θα είναι ελάχιστες με την trd. εξαρτάται από την οικονομική δυνατότητα του καθενός μετά. Αυτό όμως που είναι όλα τα λεφτά είναι το μπλοκέ διαφορικό που μεταμορφώνει το αυτοκίνητο και το κάνει να κυνηγάς στα ίσια τα γαλλικά.
__________________
don't drive faster than your angel can fly
Απάντηση με παράθεση