Τα db τα αναγράφει η άδεια! βέβαια είναι για το μαμα μοτερ με την μαμά εξάτμιση, με άλλο μοτερ και κυρίως με άλλη εξάτμιση δεν θα έχουμε ίδιο νούμερο. Πάντως για λίγο παραπάνω δεν σε γράφουν. Για την μέτρηση πατάς γκάζι σταθερά στις στροφές που λέει η άδεια, νομίζω 2500? και το όργανο πρέπει να νε υπό γωνία 45 μοιρών και 30cm από το τελικό μας. Οποιαδήποτε άλλη μέτρηση ακόμα και ΚΑΚΩΣ που μετράνε στην άκρη μεγάλων δρόμων βγάζει db παραπάνω και την τρώμε την κλήση! κανονικά πρέπει να μετράνε σε ειδικό χώρο και όχι στον δρόμο!!!! τα όργανα αυτά τα αναλογικά με την βελόνα είναι πολύ φτηνά και μπορούμε και εμείς να αγοράσουμε και να μετρηθούμε. Αν πάρετε ένα και το ανοίξετε στην άκρη ενώς δρόμου πχ παραλιακη θα δειτε ότι θα μετράει μερικά db, καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι ηχορύπανση του δρόμου και όταν σας μετρήσουν το αμάξι εκεί θα έχετε ξεπεράσει κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο. Τέλος δεν μπορεί κανείς να μας γράψει χωρίς να μας μετρήσει! δεν είναι δυνατόν ο αστυνομικός να έχει στο αυτί του desibelometro. Προσοχή σε αυτά τα θέματα γιατί πολλά έχω ακούσει. Και πατάμε σε όσες στροφές λέει η άδεια! σε έναν είπαν πατα μια 5000, αλλά κοιτάνε την άδεια πόσο λέει! λογικό να βγάλει τρελά db παραπάνω!!! βγήκα off topic μάλλον, αλλά μιας και λέμε για θόρυβο.....
Υ.Γ τα ΚΤΕΟ δεν έχουν σχέση με τον θόρυβο, υπεύθυνος είναι ο ΥΠΕΧΩΔΕ. Γιαυτό και για να σας μετρήσουν πρέπει να είναι εκεί κλιμάκιο του ΥΠΕΧΩΔΕ, αν δεν είναι η μέτρηση δεν είναι νόμιμη. Γιαυτό και στα ΚΤΕΟ δεν μας μιλάνε για τον θόρυβο, μη νομίζουμε ότι επειδή δεν λένε τίποτα είμαστε και οκ! ακούω κάτι πχ saroralla και δεν μπορείς να σταθείς δίπλα από την βαβούρα και περνάνε κανονικά ΚΤΕΟ χωρίς λάδωμα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 19-05-09 στις 06:08.
|