Για να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα:
Για λ=1 παιρνουμε μιγμα 14,7 (δλδ 14,7 αερα προς 1 βενζινη) , απο εκει και κατω ειναι πλουσιο και απο εκει και πανω φτωχο.
Για να αναψει check πρεπει να φτασεις κοντα στο 9,5.
Οσο ανεβαινεις 10/ 11/ 12 /13/ 13,5 (που παλι ειναι πλουσιο) τοσο περισσοτερα αλογα παιρνεις αλλα επισης ανεβαζεις και τη θερμοκρασια του χωρου καυσης (πραγμα κακο).
Αν παρεις φτωχο μιγμα πανω απο 14,7 δεν παιρνεις αλογα, απλα τον κινητηρα στο χερι!!!
Οταν λενε θα το φτωχαινουμε για να παρουμε αλογα εννοουν το 12 να το κανουν 13 ή 13,5
Σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα το ιδανικο για μεγιστα αλογα και ασφαλης λειτουργια ειναι γυρω στο 13.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|