Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλησπέρα, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις ποιό μοτερ έχει πάνω? αν είναι το 4E-FE απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο!!!! στο μοτερ αυτο και σε 2Ε και σε 4E-FTE, και λέω αυτά τα 3 επειδή με αυτά έχω ασχοληθεί και τα ξέρω, έχει μια ντίζα η οποία πάει στο σασμαν και έχει εκεί ένα βιδωτό καπάκι, η ντίζα είναι μέσα σε περίβλημα και το άλλο άκρο πάει στο ταμπλό δλδ στο καντραν που λέει την ταχύτητα και τα χλμ, το ότι παίζει σημαίνει ότι έχουν φαγωθεί οι άκρες τις ντίζας και θέλει αλλαγή! μιλάμε για τα χλμ στο κοντερ ότι παίζει η βελόνα, δλδ τρέμει έτσι? και μπορεί να κάνει και θόρυβο.
Στο starlet GT την είχα αλλάξει για τον ίδιο λόγο, η toyota μου είπε 45 ευρώ και πήρα από την Ιαπωνική με 8,50!!! μπορείς να δεις αν είναι αυτό πολύ απλά, την ξεκουμπλώνεις βγάζεις την ντίζα (το σύρμα) από μέσα και ρίχνεις μέσα στο περίβλημα γράσο υγρό σε σπρευ και την ξαναβάζεις. Θα σταματήσει να το κάνει αν είναι αυτό για μερικό καιρό και μετά θα αρχίσει ξανά, οπότε θέλει αλλαγή. Πες μου τι μοτερ έχεις και αν είναι αυτό τότε θα σηκώσω και φωτος.
Αυτό που λέει η Toyota ισχύει σε αυτοκίνητα με ηλεκτρικό σύστημα κοντερ και όχι αν είναι με ντίζα!
|
φιλαρακι σορρυ κιολας αλλα σαυτο εχεις λαθος.φιλικα παντα. το αυτοκινητο του φιλου του δεν ειναι 111 αλλα 101 το 101 δεν εχει ντιζα ειναι ηλεκτρονικο το ταχυμετρο.το μονο που μπορει να κανει ο φιλος για πιο φθηνη λυση ειναι μεταχειρισμενο.