Θέμα: φιλτρο Κ&Ν
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 29-04-09, 12:26
Το avatar του χρήστη Bill_corolla
Bill_corolla Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2008
Μοντέλο: Ε12 1.4 pre f/l 5d
Περιοχή: Καλλονή Λέσβου
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 375
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
Bill_corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπον μαζι με το φιλτρο που ετσι βελτιωνουμε την εισαγωγη αερα πρεπει εστω θεωρητικα να βελτιωσουμε και την εξαγωγη.

ετσι η λυση που την εχουμε δοκιμασει σε ολες τις 12αρες και εχουμε δει τρελλη διαφορα ειναι η αφαιρεση του δευτερου καταλυτη μετα τον 2 ασθητηρα λ κατω ακριβως απο τον λεβιε των ταχυτητων και μαζι του ενα μεγαλο κομματι σωληνα μεχρι το μεσαιο καζανακι περιπου 40 cm .

ο βασικοτερος λογος ομως ειναι οτι σε εκεινο το σημειο εχει 2 στενεματα ο σωληνας της εξατμισης με μεγαλη συγγεντρωση καυσαεριων.

εγω το εχω κανει αυτο σε παρα πολλες 12 αρες και δεν εχει υπαρξει κανενα προβλημα μεχρι σημερα.

επισης η διαφορα ειναι απιστευτη.
Σκέφτομαι να πάω να τον αφαιρέσω σήμερα αλλά έχω το δίλλημα πως θα είναι από θόρυβο μέσα στην καμπίνα τώρα που έχω και ελεύθερο τελικό!
Μπορεί να μου πει κάποιος που τα έχει κάνει και τα δύο το αποτέλεσμα?
Φάνη εσύ που το έκανες σε πολλές Ε12?
__________________
www.ioas.gr
Απάντηση με παράθεση