Μιας και έχω καιρό να γράψω θα ήθελα να μοιραστώ με εσάς τα κάτωθι:
Άλλαξα πριν 10000χμ αμορτισέρ λόγω φθοράς και έβαλα τα KYB ExcelG τα μαύρα που λέτε κι εσείς. Έχω corolla G6 1.4 vvti. Τα ελατήρια τα άφησα ίδια (μαμά...). Η συμπεριφορά του οχήματος είναι μάλλον καλύτερη σε κλειστές στροφές και απότομες με μεγάλες ταχύτητες, αλλά κατά τα άλλα το αμάξι γέρνει αρκετά και ταλαντώνει υπό μέτριας πίεσης συνθήκες (σε σχέση με τα μαμά αμορτισέρ).
Μάλλον μου φάινεται ότι έχει ψηλώσει κατά κάποιους πόντους (αλλά το έχω απορία γιατί το ύψος το δίνει το ελατήριο και όχι το αμορτισέρ...) και μάλλον είναι λίγο πιο σκληρά από τα μαμά.
Θα ήθελα τη γνώμη σας για το τι μπορεί να φταίει και πως μπορεί να διορθωθεί - μήπως να δοκίμαζα ελατήρια χαμηλώματος - μήπως τα έχουν παίξει τα μαμά ελατήρια ή είναι μαλακά για το καινούργιο αμορτισέρ (χμ ελατηρίων = 150000χμ).
|