Φιλε μου δεν καταλαβαινω που ειναι το απαραδεκτο. Επειδη αλλαξα κι εγω περυσι δισκο-πλατω και ρουλεμαν συμπλεκτη (ασχετα αν τελικα για το θεμα που ειχα να αντιμετωπισω εφταιγε το σπασμενο μου διαφορικο), δεν θυμαμαι ποσα εδωσα αλλα ειδα οτι ο δισκος μου ηταν sachs. Τωρα στο θεμα με τα ελατηρια σου, τι φανταστηκες οτι θα χε βαλει μια εταιρια την ωρα που το κατασκευαζει? Βρες μου εσυ μια εταιρια που να βαζει ελατηρια και αμορτισερ που ξεπερνουν τα 600-700 ευρω ανα αυτοκινητο. Συν οτι αυτο κι αν ειναι απαραδεκτο. Να κοντευεις τα 150000 χιλιομετρα και να μην εχεις αλλαξει αμορτισερ και ελατηρια, τη στιγμη που τα 5 χρονια ή τα 60-70000 χιλιομετρα ειναι ο μεγιστος χρονος ζωης. Καπου εκει τα αλλαξε ο πατερας μου (το ιδιο αμαξι εχουμε φιλε μου) κι εβαλε ΚΟΝΙ κιτρινα και 3ποντα MAD. Κι επειτα, με τοσα χιλιομετρα που χει γραψει το αμαξι λογικο ειναι να εχουν γινει σουπα.
|